sobota, 27 lutego 2016

Szydełkowe z pinch beads

Szydełkowcami z pinch beads zaraziła mnie  Tosia i to na tyle skutecznie, że niemal od razu zaopatrzyłam się w kilka paczek, żeby potem przez krótki czas nie dać się oderwać od szydełka. Tak, tak, przez krótki, bo szydełkowej bransoletki z pinch beads przybywa szybko:)




 Na każdą z bransoletek wykorzystałam dwa opakowania, okazało się, że to nieco za mało na bransoletkę (zabrakło dosłownie 3-4 rządków), dlatego nad zapięciami i przedłużkami z resztek koralików musiałam chwilę pokombinować.


16 komentarzy:

  1. Prześliczne, bardzo ciekawy efekt :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły bardzo ciekawie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne koraliki, a bransoletka świetnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szydełkowce są świetne :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalenie ciekawie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają świetnie. :D Koraliki są bardzo ciekawego kształtu. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też raz skusiłam się na te koraliki...są boskie. Ja porwałam się na naszyjnik, szkoda, że tak szybko się kończą :P Ta druga różowa/fioletowa bardzo mi się podoba, chyba znowu się skuszę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER! Jeszcze nie miałam przyjemności mieć do czynienia z tymi koralikami ale chyba zgapię od Ciebie i też sobie kupię i taką zrobię ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Wspaniałe bransoletki. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne, jeszcze takich nie widziałam :) Wyglądają jak cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te bransoletki zdecydowanie są wciągające i wdzięczne w noszeniu :) ładnie układają się na nadgarstku :) KoralikowaMania dziękuję za wzmiankę o mnie w poście! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne sa :) takie oryginalne, szczególnie podoba mi sie drugi kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Twoją precyzję i dokładność!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...