piątek, 12 lutego 2016

Miedzany listek

Ten wisior miał się doczekać premiery gdzieś na jesień, ba! powstał specjalnie na jedno z okołojesiennych wyzwań, ale zgłoszenia na nie się nie doczekał. Tak, to się dopiero nazywa poślizg, zdarza się:) 

Miedzianego listka, a raczej sporej wielkości liścia, kupiłam z myślą o swoim uwielbieniu dla jesiennych, kolorowych liści, miał być zwykłym, prostym wisiorem, ot, takim na łańcuszek, ale jako, że  w międzyczasie na jednej ze stron pojawiło się wyzwanie, wybrałam jeden z kryształków oprawiłam go w Toho i FP, umocowałam do liścia, a z braku łańcuszka w miedzianym kolorze, zrobiłam go sama z wyszperanych z pudełka elementów. Od razu doczekał się swojej premiery na mojej szyi, ale na fotki załapał się dopiero niedawno:)



17 komentarzy:

  1. Świetny naszyjnik! :) Liść jest boski rewelacyjny, a łańcuszek ładnie dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten liść i w tym naszyjniku pięknie wygląda. Całość bardzo okazała i oryginalna. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Jaki piękny ten liść! Wspaniały naszyjnik. Jestem zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny liść, kryształek dodał mu uroku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też miewam takie poślizgi :)))
    A naszyjnik przecudnej urody! Szkoda, że na wyzwanie się nie załapał, bo to przecież podium murowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! :) Fantastycznie wygląda, szczególnie pomysł na łańcuszek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja.Podziwiam nieustannie Twoje pomysły( wykonania też):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może miał to być jesienny liść, ale ten słoneczny kryształek sprawił, że wisior jest jak pierwszy promyk wiosny. Śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest genialny, zdecydowanie mnie zachwycił. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wisior ogromnie mi się podoba, również sam łańcuszek pięknie się prezentuje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super! ten liśc dodaje tego czegos całości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...