czwartek, 10 lipca 2014

Turkus z błyskiem

Komplecik, jaki dzisiaj zaprezentuję, zrobiłam dla siebie, miał być prosty, w moich ulubionych kolorach i nie zaszkodzi, jak będzie miał też trochę błysku. Tak też powstała najpierw bransoletka, a do niej kolczyki, obowiązkowo z dyndadełkami:)



Kolczyki powstały nieco później, po przetestowaniu kilku opcji i stwierdzeniu, że ta będzie najlepsza, jeśli chodzi o prostotę całości:)


 
Przepraszam, że zdjęcia takie przemieszane, ale coś się z bloggerem pod tym względem dogadać nie mogę...

To by było w sumie na tyle:)

Dziękuję za komentarze:)

19 komentarzy:

  1. Świetny komplet, wyważony, nie przesadzony, taki w sam raz :) A kolorki to też jedne z moich ulubionych :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto, nieco oszczędnie, a przyciąga oko:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczny letni komplecik. Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezapominajki są to kwiatki z bajki... Śliczny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, śliczne kolorki a kolczyki bardzo ciekawie do tego wyglądaja z tymi dyndadełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super komplecik :) Bardzo wakacyjny. Turkusy i błękity rządzą!! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na urodzinowe candy:
    http://sutasz-agi.blogspot.com/2014/06/rocznicowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kompleciki, taki delikatny, nie przesadzony, super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam te kolory:) komplet idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo! Piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za niebieskim, ale w tym wydaniu ten komplecik bardzo mi się spodobał. Może jego prostota... Nie wiem do końca, co mnie w nim urzekło, ale na pewno przypadł mi niesamowicie do gustu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki ładne ale dla mnie za długie :)) za to bransoletka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy, delikatny komplecik :-) U mnie też ostatnio niebieski kolorek
    na topie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemny wakacyjny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest śliczny, prosty i delikatny, super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplecik! Najbardziej urzekły mnie kolczyki - bardzo ładnie dodałaś uroku tym prostym kształtom. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. super te dyndaski przy kolczykach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...