czwartek, 17 lipca 2014

Kaszubsko i kremowo

Tak dla odmiany, żeby nie zanudzać Was moimi sutaszowymi tworami, dziś coś wyszywanego i - a jakże! - kaszubskiego. Decupażowany kaboszon, trochę drobnicy - toho i preciosa i gotowe:) To tak w dużym skrócie.




Czekają mnie dwa bardzo intensywne tygodnie, jak nie padnę, to postaram się tu raz na jakiś czas wpaść i mam nadzieję, że do tego czasu uda mi się przerobić chociaż cześć zdjęć, żeby nie zadręczać Was ciągle tym samym. Mam ochotę na jakieś nowości, na to żeby się zmierzyć z jakimś nowym wzorem. W sumie mam też ochotę na wymiankę, może ktoś jeszcze taż ma? ;p

13 komentarzy:

  1. Z daleka wygląda jak haftowany i obszyty koronką :) Śliczny, ozdoba i letniego T-shirta i sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać nie potrzeba wiele pracy aby powstała śliczna ozdoba. Bardzo mi się podoba. Rzeczywiście do T-shirta i do sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię twoje pomysły na łączenie wzorów ludowych z koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wzór kaszubski-zawsze elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki delikatniusi i koronkowy, aż nieprawdopodobne, że z koralików. Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo!!!! Piękny wisior! Jestem zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Ty zawsze robisz takie spaniałe prace! Gratulacje;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie folku i beadingu, a za sznureczek masz 5 z +. Całość extra.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...