czwartek, 19 grudnia 2013

Zimowy komplet

Stworzyłam dla siebie, a co tam, śnieżynek nigdy dość! :)Wiszące, delikatne maleństwa:


Oczywiście, kolczyki w formie wiszącej.


A jak komplet to i wisiorek.

Brakuje tylko bransoletki, ale nie wiem, czy mam dość samozaparcia, żeby jeszcze i za to się zabrać:)


A tu już same sztyfciki, w tym samym wzorze: 



Koraliki to toho, w kolorach, których nazwy obecnie wyleciały mi z głowy, a nie mam dość czasu, żeby poszukiwać ich teraz z w czeluściach przydasiowej szafy :)


Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie te przemiłe komentarze - motywują do regularnego prowadzenia bloga, gdyby nie one, to nie wiem jakby to z tym moim pisaniem (a ostatnio raczej opisywaniem krótkimi komentarzami fotek)  na blogu. :)

Ps. Pewnie zauważyłyście zmianę nagłówka bloga. Cóż, chociaż trochę świątecznie musi być. Dodam tylko, że na zdjęcia załapały się moje tegoroczne bombkowe łupy, bo nie mogłam się oprzeć tym śnieżynkom, ani przezroczystym, błyskającym cudnie bombkom :) 


11 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, ze zrobiłaś "osobiste" śnieżynki, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze są te maleństwa :) Niby malutkie, skromniutkie, ale idealne na mniejsze i większe wyjścia.
    I też nabrałam ochoty na coś białego, mroźnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatne, eleganckie, zwiewne jak śnieżynki właśnie. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ one są cudne :) Zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że śnieżynek nigdy nie dość:) te również są śliczne. A baner fajny, klimatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknoty. Toho to jak na moje oko Lt. beige i navajo white :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie już od dawna jest bardzo świątecznie na blogu. A gwiazdki- śnieżynki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne! Takie delikatne jak prawdziwe śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są te snieżynki. Prześliczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...