środa, 12 grudnia 2012

Kropelkowe zamówienie

Jakiś czas temu otrzymałam zamówienia na kolczyki z plecionych kropelek. Ucieszyłam się, bo polubiłam ten wzór zanim jeszcze się go w ogóle nauczyłam. Kropelki miały być jednokolorowe, a jako, że miały powstać dwie pary, jedna miała być czarna, druga granatowa.



Robią je przez chwilę czułam się jakbym uczyła się wzoru od nowa. Siedziałam z kartką papieru i zaznaczałam każdy jeden rządek (całkiem jak moja mama kiedy robi na drutach;p) i nie było mowy o oderwaniu się od pracy, bo od razu się gubiłam i musiałam zaczynać od nowa. 

Z czarnymi miałam najmniej problemu, lekko zaokrąglone koraliki świetnie się układały, praca szła szybko i całkiem sprawnie. Natomiast granatowe sprawiły mi naprawdę wiele problemów...


Pierwszą próbę ich wykonania podjęłam na toho 8/0 frosted cobalt (przepiękny mają kolor) Niestety walcowate koraliki nie sprawiły się zbyt dobrze. Wykonałam parę, ale kropelki były tak kanciaste i nierówne, że stwierdziłam, że nie ma możliwości, abym wysłała je w Polskę. No ale nie poddaję się tak łatwo i pomaszerowałam do stacjonarnej pasmanterii, zaopatrzyłam się w inne granatowe koraliki - zwyklaki o bardziej zaokrąglonych ściankach i w końcu się udało:)



9 komentarzy:

  1. kropelki są świetne! sama próbowałam je zrobić X razy, ale wyjść nie chciały i w końcu rozkładałam je na części pierwsze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropelki są cudowne :-) I powstały z takich najzwyklejszych koralików dostępnych w pasmanteriach??

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagyon tetszenek ezek a fülbevalók!
    Gyönyörűek lettek!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądają :) tak sobie myślę, że gdyby je zrobić większymi koralikami, to i na choinkę można by było je zawiesić :)
    ps. strasznie podoba mi się zimowa szata Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde swietne są:) szkoda że nie umiem takich zrobić.. wyglądają bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ! Szkoda, że ja takich nie umiem zrobić.pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...