poniedziałek, 28 czerwca 2021

Oliwkowo i błyszcząco - bransoletka

Jeszcze jeden biżutek prosto z stron tutka. Ten konkretny, jako pierwszy od bardzo dawna, przysporzył mi bólu głowy ;p Prułam nie powiem ile razy, próbowałam i testowałam, ale mimo tego, że rozmiarowo koraliki dobrałam zgodnie z lista materiałów, bransoletka za nic nie układa się tak fajnie, jak widać to na zdjęciach w tutorialu. Kiedy była już gotowa, doszłam do wniosku, że pewnie drobnica od Preciosy spisałaby się lepiej niż Toho, ale brakowało już nerwów na kolejne prucie :) 

Tutek znajdziecie TU 







 

2 komentarze:

  1. Wszystko się pięknie układa i pięknie wyszło! ;) Cudna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie wyszło pięknie. Idealna bransoletka do letnich kreacji i kolorowych torebek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...