niedziela, 23 grudnia 2018

Wesołych Świąt!

Jakoś tak w tym roku wyszło, że nie zdążyłam Wam na blogu pokazać, jakie w tym roku świąteczne dekoracje wyszły spod moich rąk, a mimo iż obiecywałam sobie, że w tym roku zabiorę się jedynie za drobnostki, to trochę jednak powychodziło:) Pokażę tylko maleńką część, przy której jednak bawiłam się świetnie, zaczynając od tworzenia szkiców na plasterkach, a potem wypalaniu wzorków :) 


Sądząc po zamieszaniu w domu, nie będę w stanie jutro usiąść do komputera, więc już dzisiaj chcę wszystkim Wam życzyć:

Wesołych, zdrowych i w końcu śnieżnych świąt, 
Pomyślności i wielu uśmiechów od losu,
Wspaniałych chwil z rodziną, 
Twórczych wyzwań i niesłabnącej kreatywności.

Wesołych Świąt! :) 



5 komentarzy:

  1. Pogodnych, zdrowych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego na Święta!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te zawieszki :)
    Również życzę cudownych, radosnych Świąt, spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zawieszki, z chęcią też bym się pobawiła w wypalanie, ale to już w przyszłym roku. ;)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo i jeszcze raz bardzo podobają mi się te dekoracje. Kojarzą mi się ze świętami spędzonymi w domku w górach pełnych śniegu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...