wtorek, 5 stycznia 2016

Morskie klejnoty

Lubię kształt kropelek. Lubię perełkowe kropelki, lubię te ze szła - fasetowane i gładkie, w kolorach tęczy, czy też jednolite. Po prostu je uwielbiam! Pomagają stworzyć efektowne wykończenie pracy, jako wisienka... na dole najczęściej:) Ale świetnie też grają główne role, w szczególności te fasetowane. Większość fasetowanych cudeniek pakowałam zwykle w sznurki sutasz, ale któregoś pięknego dnia przyszła ochota na obszywanie koralikami i chyba ta metoda ich wykorzystania najbardziej przypadła mi do gustu. 

Całość kompletu jest bardzo błyszcząca - nie licząc szlifowanych łezek, dodałam też pięknie mieniące się toho, fire polish i taśmę cyrkoniową. Ostrzegam, zdjęć dużo, bo komplecik okazał się dość fotogeniczny:)













14 komentarzy:

  1. Jakie super, ta taśma idealnie pasuje i fajnie, że jest tylko do połowy, taka asymetria jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. o , widzę że mam towarzystwo w obszywaniu kropelek, bardzo dekoracyjne wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet. Taśma pięknie pasuje. Też lubię kropelki i wszelkie fasetowania. Sroki lubią błysk. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet, wspaniały kształt i dobór koralików.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny komplet, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet!!! Właśnie doszłam do wniosku, że brakuje mi niebieskiej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny błyskotliwy komplecik wyczarowałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Oj smaka mi na nie narobiłaś, chyba w końcu złapię się za moje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik jest przepiękny! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplet wygląda niesamowicie. :D Cudowne kolory. :) Wzdycham, bo idealnie pasowałby mi do sukienki na studniówkę, ale już za późno.

    OdpowiedzUsuń
  11. taką bizuterię najbardziej u Ciebie lubię! mam "podobne" i w kółko mnie zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...