wtorek, 1 października 2013

Listki na szydełku

 Kolejny z szydełkowych tworów, z resztek zalegających w szafie koralików. Tak jak w zamyśle, nie jest zbyt duży, ani ciężki, połączyłam dwa kolory koralików, aby nie był monotonny. 




Ostatnio nic tylko dziergam, dziergam i jeszcze raz dziergam, a końca nie widać:) Jak skończę wszystkie projekty to będę miała co pozywać co najmniej przez dwa tygodnie, jak nie więcej. Ale nie narzekam, co prawda jeszcze chwila a ręka na stałe zostanie mi w pozycji "szydełkowy szpon", ale efekty na szczęście mi się podobają:) 

Witam nowych zaglądających i dziękuję za wszystkie motywujące komentarze:)

Pozdrawiam i może trochę więcej słoneczka życzę:)

15 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tymi resztkami koralików.
    U mnie też jest ich nie mało,może skorzystam z pomysłu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem ciekawa co jeszcze wyciągniesz z tej szafy koralików. I jakie kolejne cudo powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod słowami Kasi :) Ileż, ty kochana masz tych koralików w tej szafie :) Cudny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny naszyjnik:) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne wykorzystanie koralików! efektowny i piękny naszyjnik powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie kolory, więc od razu przyciągnął mój wzrok, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie niedługo też zostanie "szydełkowy szpon" ale dziergaj dalej bo jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo że za zielenią nie przepadam, to w tym wypadku muszę zmienić zdanie - naszyjnik wygląda przepięknie! :)
    Pozdrawiam!
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy naszyjnik, chyba pozwolę sobie skorzystać z pomysłu i wykorzystam koślawe koraliki, które zostały z jakiegoś bardzo starego naszyjnika.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zieloności w ciekawym naszyjniku! :) Ja też ostatnio dziergam, tworzę i końca nie widać :) Pozdrawiam ciepło, S.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Czekam na kolejne nowości każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...