niedziela, 24 lutego 2013

Kwiatowe kolczyki

Jakiś czas temu były broszki, w tym samym czasie powstały też kolczyki:


Ta para uczepiła się bigli angielskich.

Ta zwykłych - zamkniętych i została ze mną :)

Materiał ten sam co w broszkach + koraliki toho sl amethyst i fasetowane, dioletowe, szklane koraliki.


Może przywołają wiosnę? Bo choć uwielbiam zimę z całym tym chłodem, śniegiem i szybko zapadającymi wieczorami, to muszę przyznać, że zatęskniłam za błękitnym niebem, a tej zimy wielu dni pogodnych się nie doczekałam... Sam mróz i śnieg mi nie przeszkadzają, ale męcząca jest już ta niekończąca się szaruga:) 

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)

5 komentarzy:

  1. przepiękny materiał i kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. uff, od dłuższego czasu obiecywałam sobie zajrzeć do Ciebie na bloga i koniecznie zostać na dłużej ale wiecznie nie miałam czasu. na szczęście już go mam :) naprawiam swój błąd i obserwuję bo tworzysz koralikowe cuda, CUDA!

    OdpowiedzUsuń
  3. przeurocze:) też tęsknię za wiosną! może ją wywołasz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...