piątek, 26 października 2012

Wymianka babie lato

Nie mogłam nie zgłosić się do wymianki zorganizowanej przez Dianę na jej blogu, tym bardziej, że była to pierwsza wymianka, na jaką się zapisałam. No i temat! Na lepszy trafić nie mogłam! :)

Moją wymiankową parą była Lucyna z bloga "po nitce to kłębka" .

A to cuda jakie od niej dostałam (pozwoliłam sobie "pożyczyć" zdjęcia z jej bloga).

Tu piękna, frywolitkowa kolia, wraz z mega leciutkimi, efektownymi kolczykami:) Jestem pełna podziwu, sama pewnie co najwyżej poplątałabym nitki niemiłosiernie (co też czyniłam z upodobaniem, próbując swoją cierpliwość, ucząc się frywolitkowania). Od dawna chciałam mieć coś frywolitkowego i teraz mam :)


 A tu cała paczka:


Z fajnymi broszkami, w sam raz do jesiennego (a może już raczej zimowego) szala i decupagowym serduszkiem z różą, na razie czekającym na zawieszenie, bo nie mogę zdecydować się gdzie lepiej będzie pasowało:) 

Dziękuję Ci bardzo Lucyno zrobiłaś mi naprawdę udaną niespodziankę tymi cudami:) 

Ode mnie poleciał:


 Komplet koralikowej biżuterii, kolczyki i wisiorek, zgodnie z tematem wymianki,  inspirowane kropelkami rosy podświetlanymi przez wschodzące słońce, oraz dwa filcaki, jesienna, listkowa broszka, oraz breloczek. 

A tu paczka w całości:


 I tu na koniec takie moje spostrzeżenia po kupowaniu serwetek: po pierwsze, był ich taki ogrom, że nie mogłam się zdecydować, dopiero po zawężeniu wyszukiwania do wzorów raczej jesiennych, udało mi się na coś zdecydować. Drugie spostrzeżenie: Strasznie żałuję, że nie "siedzę" w decupagu. Znalazłam tyle świetnych wzorów! Chociażby ten widoczny na zdjęciu z liśćmi i żołędziami, taki jesienny i w sam raz na pudełko.

No ale dość ze spostrzeżeniami, mam tylko nadzieję, że nowej właścicielce serwetek te wzory spodobały się równie bardzo co mi:)

1 komentarz:

  1. Oczywiście, że wzory serwetek bardzo mi się spodobały. Co więcej- chociaż zapas serwetek mam dość pokaźny, to żaden wzór nie powtórzył się:-)
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za piękne prezenty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...