wtorek, 3 lipca 2012

Wymianka

Jakiś czas temu Lore Art w komentarzu pod postem, zaproponowała mi prywatną wymiankę. Zgodziłam się oczywiście, od jakiegoś czasu chodziła za mną ochotą na sprawienie sobie kwiatowej broszki, jednak w sklepach praktycznie nic nie podchodziło pod mój gust. Poszukiwania trwały tak dawno temu i tak długo, że zdążyłam już o nich zapomnieć.

Ode mnie poleciały kolczyki, które już kiedyś prezentowałam na blogu + dosztukowane do kompletu bransoletki:




Ja za to, z prezentowanych przez Ninę na jej blogu cudeniek wybrałam tą oto broszkę + kolczyki do kompletu:

Na żywo, moim zdaniem, komplet prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciu.

Drugi komplet miał być niespodzianką (wybrałam jedynie kolory) i tak też trafił do mnie drugi komplet, równie cudny co powyższy, który stał się bardzo miłą niespodzianką:) 

Kolczyki trochę giną na białym tle, ale nie chciało mi się szukać czarnego tła (lenistwo górą!) no i zieleń, troszkę nie wyszła taka, jaką jest w rzeczywistości. Kombinowałam, ale już bardziej "zbliżenie" się nie dało. 

Trochę długo dzisiaj wyjdzie, ale mam nadzieję, że ktokolwiek dotrwa do końca postu, a to jeszcze nie teraz:)

 Chciałabym zachęcić wszystkich, którzy mają taką możliwość, do wsparcia akcji, na które natrafiłam w internecie:


Więcej o Maćku i prowadzonej dla niego akcji zbiórkowej tutaj.

Drugą akcją do udziału w której zachęcam jest ta o której na swoim blogu pisze Siempre-La-Belleza  


Chodzi o pomoc dla kociaków (więcej w poście tutaj). Trochę mało czasu zostało, bo wysyłka paczek do 6 lipca, ale zawsze można wymyślić coś "na szybko". 

Sama pracuję właśnie nad rzeczami które wrzucę do koperty:)

I tak na koniec, przypominam i zapraszam na candy:)



2 komentarze:

  1. wymianka bardzo elegancka :D strasznie mi się podoba ten pierwszy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielony komplecik koralikowy jest prześliczny:) broszki też mi się podobają:) udana wymianka...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...