wtorek, 1 stycznia 2013

Szczęśliwego!

Zbliżał się, zbliżał i nadszedł. Mowa o Nowym Roku oczywiście:)
Krótkie podsumowanie? Czemu nie? Pod względem twórczym był to baardzo udany rok, ze stawianiem pierwszych kroków w nowych technikach, "postawieniem" bloga i masą pomysłów kłębiących się w głowie, z których niektóre przekułam w materialne twory. No i nie mogę zapomnieć również o bardzo udanej również pod tym względem końcówce roku. Bardzo dziękuję wszystkim zaglądającym i życzę 

Szczęśliwego Nowego Roku!

Oby był dla Was bardzo twórczy i pełen kreatywności:)

I tak na dodatek kolczyki których jeszcze nie prezentowałam ( a przynajmniej tak mi się wydaje;p) 




7 komentarzy:

  1. Very eautyful!!! HAPPY NEW YEAR!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam i gratuluje cierpliwości do tych drobniutkich koraliczków. Przecudne te Twoje wyroby!!!!

    A poza tym to oficjalnie zostałaś u mnie otagowana:

    http://tworczyzakatekdorki.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga i ....do miłej blogerskiej zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku! Cudności.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolczyki, kkardki są urocze. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkryłam jeszcze przed chwilą Twoje filcowane broszki z zamkami błyskawicznymi - są po prostu genialne !!!!
    Piękne kolory i wykonanie, fantastyczny pomysł :-) Czekam na więcej :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...