sobota, 5 stycznia 2013

Prosta gąsieniczka

Delikatna i prosta bransoletka w połączeniu kolorystycznym w którym ostatnio zasmakowałam:
Sznur koralikowy na wzór gąsieniczki.

Co gdzie i jak można zobaczyć u Weraph :)


Korlaiki to toho 11/0 w kolorach jet i starlight .

Przy okazji chciałabym zaprosić na stronę hand&deco poświęconą rękodziełu, gdzie w łatwy sposób można "przyczepić" własne twory, jak i to co znalazło się w internecie, a jest związane z rękodziełem. Na moim profilu zebrałam sporo ciekawych prac i coś, co może niektóre z Was zainteresować, bo wzory i schematy biżuteryjne które wykopałam z internetu. Dlaczego o tym piszę? Bo przez częstotliwość dodawania przeze mnie przypinek i raczej słabej aktywności innych użytkowników wygląda na to, jakbym spamowała portal;p A jako, że polubiłam sposób działania i portal w ogóle i to jak łatwo można tam przechowywać wszelkie wzory nie zaśmiecając przy tym własnego komputera, to stwierdziłam, że napiszę o nim, nóż widelec kogoś zachęcę? W końcu zawsze raźniej jak spamuje się w towarzystwie;p

3 komentarze:

  1. Wspaniała bransoletka. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna bransoletka, bardzo mi się podoba połączenie 2 kolorów

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne połączenie, zawsze się sprawdza, cudna bransoletka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...