piątek, 18 stycznia 2013

Morski komplet

Siedziałam i myślałam. Długo, intensywnie i w końcu wymyśliłam. 
Komplet robiony właściwie na ostatni moment, bo stwierdziłam, że przydałoby mi się coś nowego na święta (tak, tak, powstało to już jakiś czas temu) a, że zawładnęły mną wszystkie odcienie morskiego, turkusów i szmaragdów tak też na takie perełki postawiłam:


Proste, ale efektowne:)


Wisiorek na wzór kolczyków.

 No i pierścionek, bo jak wszystko, to wszystko:)




Bransoletka, oczywiście też musiała powstać. 
A tu całość:

Użyte koraliki to: szklane perełki w kolorze trudnym do jednoznacznego określenia (w pudełku wyglądały bardziej na granatowe, ale poza nim przyjmują ciemno morski kolor), fp no i tu mam problem z kolorem, bo ich sobie nie podpisałam..., poza tym drobnica toho 11/0 w kolorze galvanized pf starlight oraz metallic cosmos przy bransoletce. 

Zdjęć sporo, ale nie mogłam się zdecydować... :)



9 komentarzy:

  1. Świetne kolory a komplet bardzo z klasą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i elegancki!!! I kolory cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle pięknie, gustownie i kolorowo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet, najbardziej urzekła mnie bransoletka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplet:)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    www.bizuteria-blond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet bardzo mi się spodobał, tym bardziej, że lubię takie kolory, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...