niedziela, 5 sierpnia 2018

Markizy w kropelkach - bransoletka

 Mała odmiana, co prawda nadal w tematyce plecionki koralikowej, ale postanowiłam dać  nieco odpoczynku rivoli i niekończącym się opcjom oplatanie tych kryształków i przerzuciłam się na eksperymenty z koralikami, głównie w formie bransoletek:) I muszę się przyznać, że nowa koraliki iris duo, od razu skradły moje serce :D świetnie współgrają z zoliduo, dlatego też od razu wykorzystałam tą idealną parę do stworzenia bransoletki:) 




5 komentarzy:

  1. Świetna bransoletka, bardzo fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna bransoletka , ma bardzo ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się wzór bransoletki i jej kolory :) Takie brązy to moje "must have" na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka 😍 Twoje eksperymenty koralikowe zawsze kończą się cudną, koralikową biżuterią 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...