czwartek, 23 lutego 2017

Karneol i kryształ górski - wisiorek

 Wyszukałam ten kamyczek na jednym z wakacyjnych stoisk, kupiłam i zabrałam do domu, z wizją tego, co z niego powstanie. I wizja ta, nie zmieniła się, mimo, że kamyczek przeleżał w szufladzie całkiem sporo czasu:) Dopiero w chwilowym (bo jakoś ostatnio coś w temacie zamilkło;p) zapale do rozprawienia się z kamyczkowymi zasobami, z szuflady go wyciągnęłam i otoczyłam koralikami dokładnie tak, jak to sobie wymyśliłam dawno temu:)








10 komentarzy:

  1. Piękny! Kolor karneolu dodaje energii, szczególnie w te szare dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje :) cudowna delikatna oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki, ale nie przesłodzony, no i te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor karneolu jest cudowny, a z dobranymi koralikami tworzy piękną całość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jakie cudeńko !!! Fantastyczna kolorystyka, jak ogień i lód :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny, słoneczny kolor, a do tego lodowa oprawa - niesamowity kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna landrynka, oprawiłaś ją cudnie! Od razu mi cieplej i tęsknię za słońcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda niesamowicie, bardzo ciekawa forma. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jakby słońce zaświeciło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, delikatna asymetria :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...