czwartek, 21 listopada 2013

I guzik:)

Kolejna, z jak na razie krótkiej historii, o guzikowych kolczykach, tym razem w miedzi z dodatkiem soczystej zieleni oliwek szkła weneckiego.



Ipo raz kolejny kolczyki mogę podciągnąć pod recykling, bo tak jak i w przypadku poprzednich guzikowych kolczyków, tak i te guziki odziedziczyły po czymś tam (nie wiem dokładnie po czym :p),a zielone oliwki były częścią naszyjnika, który uległ, bynajmniej, nie samo destrukcji, a raczej zaplanowanemu aktowi zniszczenia, kiedy okazało się, że zalega już od dawna w szufladzie. 



Jedyne "nówki" to kilka ogniwek, bigle, szpilki i kuleczki, wszystko, jak widać w miedzi:) 




Pozdrawiam gorąco w te chłodne dni:) 

24 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że historia będzie dłuższa, bo są naprawdę fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uda mi się wygrzebać z czeluści babcinych pudełek jeszcze więcej ciekawych guzików, to pewnie coś jeszcze powstanie:) Dzięki:)

      Usuń
  2. Zieleń przepięknie wygląda w połączeniu z miedzią. Bardzo fajny pomysł z wykorzystaniem tych guzików, a kolczyki prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miedź w ogóle fajnie wygląda, ale fakt, zieleń ładnie ją podkreśla, albo to miedź podkreśla zieleń;p Dzięki:)

      Usuń
  3. Podobają mi się, a zieleń i miedź pięknie się komponują, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielony i miedź to połączenie idealne! kolczyki wyszły super, pewnie nie bez znaczenia dla sukcesu są te guziki. Mam taki w spodniach i bez przerwy przeciera mi nitkę, ale ładny jest więc teraz wiem co z niego zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam zainspirować ;p Dzięki:)

      Usuń
  5. Cudowne wyglądają te kolczyki :) Powtórzę za dziewczynami - połączenie zieleni i miedzi jest genialne.

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Super są te guzikowe kolczyki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej podobają mi się guziczki. Kolczyki są super!. Czekam na kolejne guziczkowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko uzupełnię zapasy półfabrykatów, to pewnie coś jeszcze stworzę. Dzięki:)

      Usuń
  8. są piękne...a te guziki w kolczykach wygladaja super...
    Muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor , prezentują się bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają przepięknie! Guzik - takie niby nic, a tyle rzeczy można z niego wyczarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna reinkarnacja :) Kolczyki prezentują się pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...