poniedziałek, 23 września 2013

A cukierasy wędrują do...

Z opóźnieniem, ale już na spokojnie. Może dla kogoś poniedziałek, nie będzie dziś taki zły:) 

No to już bez przedłużania, nagroda niespodzianka powędruje do:


sabina2 września 2013 17:02

Ustawiam się w kolejce, może tym razem uśmiechnie się do mnie szczęście, obserwatorem już jestem, a banerek dodaje na pasku bocznym swojego bloga http://ja-sabina.blogspot.com/

Zwyciężczynię poproszę o kontakt mailowy i odrobinę cierpliwości :)

Dziękuję wszystkim tym, którzy wzięli udział w zabawie, to na pewno nie ostatnia taka zabawa u mnie, więc zawsze macie jeszcze szansę:) 

12 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Sabiny - wspaniały prezent !!!
    Pozdrawiam cieplutko i słonecznie, na przekór listopadowej ponurej pogodzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Sabinie i dziękuję za zabawę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem moja nieudana próba, ale mimo to gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero teraz dowiedziałam się że wygrałam bo przez chwilę nie miałam możliwości korzystania z internetu. Jestem bardzo zaskoczona, bo jeszcze nigdy niczego nie udało mi się wygrać, dziękuję za gratulację i pozdrawiam wszystkich uczestników zabawy no i oczywiście organizatorkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Sabina!
    Dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Sabiny i dziękuje za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sabinko, szczęściara z Ciebie!
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...