niedziela, 24 lutego 2013

Kwiatowe kolczyki

Jakiś czas temu były broszki, w tym samym czasie powstały też kolczyki:


Ta para uczepiła się bigli angielskich.

Ta zwykłych - zamkniętych i została ze mną :)

Materiał ten sam co w broszkach + koraliki toho sl amethyst i fasetowane, dioletowe, szklane koraliki.


Może przywołają wiosnę? Bo choć uwielbiam zimę z całym tym chłodem, śniegiem i szybko zapadającymi wieczorami, to muszę przyznać, że zatęskniłam za błękitnym niebem, a tej zimy wielu dni pogodnych się nie doczekałam... Sam mróz i śnieg mi nie przeszkadzają, ale męcząca jest już ta niekończąca się szaruga:) 

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze:)

6 komentarzy:

  1. przepiękny materiał i kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. uff, od dłuższego czasu obiecywałam sobie zajrzeć do Ciebie na bloga i koniecznie zostać na dłużej ale wiecznie nie miałam czasu. na szczęście już go mam :) naprawiam swój błąd i obserwuję bo tworzysz koralikowe cuda, CUDA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przeurocze:) też tęsknię za wiosną! może ją wywołasz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...