sobota, 18 listopada 2017

Srebrzyste trójkąty - Polecam Royalove!

Pamiętacie jeszcze jak jakiś czas temu pisałam o tym, że zostałam zaproszona do konkursu Polecam Royalove, dzięki czmu możecie kupować cudeńka 12% taniej, z użyciem kodu z banerka, oprócz tego pisałam też o tym, że każda z uczestniczek przygotowała dla Was inspirujący tutorial. Dzisiaj przyszła kolej na publikację tego, co przygotowałam dla Was ja, dlatego serdecznie Was zapraszam do zerknięcia na tutorial, może akurat znajdziecie w nim inspirację na kolczyki, lub wisiorek, a efektami możecie podzielić się z ekipą Royal Stone, która opublikuje zdjęcia w swojej galerii:)


4 komentarze:

  1. Ciekawa byłam jaki tutorial przygotujesz. Moja ciekawość właśnie została zaspokojona ;). Świetne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa świetne nie nietuzinkowe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. trójkąt to trudny kształt, świetnie się udał tutorial!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...