poniedziałek, 27 listopada 2017

Jak wzburzone morze - bransoletka

Miało być fioletowo i turkusowo. Przez chwilę nawet było, ale jakoś nie przemawiała do mnie ta wersja (chociaż, w sumie lubię takie połączenie) postawnoiłam więc głęboki fiolet super duo, zamienić na równie głęboki chabrowy odcień granatowego, w połączeniu z srebrem koralików toho. I to był strzał w 10, bo pomimo, że bransoletkę robi się dobrą chwilę (każdy element wyplatany jest osobno, a dopiero potem łączony w całość) to łączenie tych kolorów ciągle od nowa było mega przyjemne. 










Wzór możecie znaleźć w Bead&Button, z czerwca 2016r. 

9 komentarzy:

  1. Cudo komplecik i piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet :) A kolczyki są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik! W dodatku w moich ulubionych kolorach :) Według mnie zmiana wersji kolorystycznej wyszła mu bardzo na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudny! i kolorystyka i wzór - nie można oderwać oczu:) aż mi się zatęskniło za tworzeniem...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...