piątek, 1 maja 2020

Bransoletka jak firanka

Lubię koralikowe eksperymenty i wyzwania, więc czemu by nie nie zrobić bransoletki na dwadzieścia koralików toho 15/0? Jak pomyślałam, tak zrobiłam, zaopatrzyłam się w 15g kryształowych, srebrzonych koralików toho 15/0 i zabrałam się do roboty, która trwała długo, ale co zaskakujące krócej niż się spodziewałam, a jako, że herringbone to jeden z moich ulubionych ściegów wyplatało się całkiem przyjemnie :) 

Całość wygląda bardzo delikatnie, przejrzystość koralików sprawia, że wygląda niemal jak kawałek firanki zakuty w zakończenia :) Niestety niezbyt współpracowała przy zdjęciach, więc nie udało mi się zrobić żadnych dobrych zbliżeń ...









2 komentarze:

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...