wtorek, 21 kwietnia 2020

Czerń, stare złoto i czerwień - bransoletka

  Chyba nie będzie zaskoczeniem, jeśli napiszę, że dzisiejszą bransoletkę wykonałam na podstawie tutoriala? :) Spodobał mi się wzór i chociaż nie miałam wszystkich potrzebnych elementów - tj. perłowej monetki odpowiedniego rozmiaru- postanowiłam dać szansę. Myślę, że chociaż z perełką ten wzór wygląda genialnie to i z kryształkiem typu rivoli też nie jest źle :) Bransoletka jest dość pracochłonna, ale na pewno nie potrzebowałam na nią tyle czasu ile sądziłam, że zajmie jej zrobienie :) Czyli kolejny tutorial który mogę polecić, jeśli macie trochę wolnego czasu :) 

Tutek możecie znaleźć tu -> Bronzepony Beaded Jewelry - Full Moon Bracelet







3 komentarze:

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...