sobota, 22 kwietnia 2017

Komplet nieoczywisty

Nieoczywisty, bo właściwie powstał przez przypadek -  a właściwie za sprawą błędu, który wkradł mi się w jeden z elementów, który oryginalnie miał się stać drugą połówką pary kolczyków:) Męczyłam go tak długo, że sprucie całości, tylko po to, żeby naprawić błąd nie wchodziło w grę, powstał więc trzeci element, który stał się parą do kolczyków, a ten z "błędem" stał się urozmaiconym wisiorkiem do kompletu:) Dodam tylko, że kolczyki są wariacją na temat birck stitcha.










7 komentarzy:

  1. Też tak czasem mam, że się mylę, ale zwykle upór zwycięża i całość poprawiam ;) Cudnie wyszedł komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet, świetnie udało Ci się wybrnąć z sytuacji :) ja bardzo lubię kiedy komplet jest nie do końca kompletem i poszczególne elementy się od siebie różnią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet, w takich "królewskich" barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedziałabym, że kolory również nieoczywiste ;) ale dobrane znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha chyba tak najczęściej powstają u mnie komplety :D

    Wyszło wszystko cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...