sobota, 27 lutego 2021

Laila earrigns - kolczyki wachlarzyki

Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie kupić tego tutoriala, kiedy już go zobaczyłam, spodobał mi się kształt tych kolczyków i  miałam już anwet wizje kolorystyczną, którą możecie dzisiaj zobaczyć, więc nie zastanawiałam się długo :)  Co prawda, nie spodziewałam się, że wyjdą aż tak duże, ale co tam,  w tych kolorach i tak będą się rzucać w oczy:) 

We wzorach możecie wybierać tu ->  https://www.interweave.com  ,  wzór na te konkretne kolczyki możecie kupić tu -> Laila earrings . Warto zapisać się do newslettera na stronie, czasem organizują promocje, dzięki którym większość tutków można kupić za niecałe 3 $ zamiast 4 $. 




 

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...