czwartek, 3 października 2019

Pajęcza sieć - kolczyki

Te kolczyki to pochłaniacz czasu, nerwów i cierpliwości. Nie powiem ile godzin spędziłam rozrysowując sobie te  kolczyki krok po kroku, tak, żeby zrozumieć co właściwie robię i dlaczego, a jak już zrozumiałam, to wcale nie było łatwiej;p Bez liczenia rzędów i koralików ani rusz, bo jako wielka antyfanka robótek na dwie igły, uparłam się, że zrobię je na jedną, więc siedziałam z ołówkiem w zębach odliczając każdą parę, lub trójkę nawlekanych koralików. W końcu powstały, a po nich, na fali wprawy jeszcze dwie pary, które na zdjęcia już się niestety nie załapały :) I jak sugeruje oryginalna nazwa tutorialu,  rzeczywiście przypominają pajęczą sieć utkaną z 15 i jak na swój rozmiar są zaskakująco leciutkie :) Tutorial był dostępny TUTAJ, ale z tego co widzę, albo co raczej podpowiada mi internetowy tłumacz, tutorial nie jest już tam dostępny, nie znalazłam niestety innego sklepu, w którym byłyby dostępny. 





4 komentarze:

  1. Brawo! Gratuluję okiełznania tego trudnego wzoru. Kolczyki są przepiękne. Wyglądają jak koronka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, naprawdę koronkowa robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające, delikatne kolczyki :) Gratuluję cierpliwości przy wyplataniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...