sobota, 10 listopada 2018

C-raw po raz pierwszy - bransoletka

 Zainspirowana piękną bransoletką Moniki, postanowiłam spróbować swoich sił w starciu z Cubic Raw, początki były trudne i splątane, dalej też wcale nie było łatwiej, patrząc na to,  że nie do końca miałam pomysł na to jak dokładnie ma ta bransoletka wyglądać, więc nie obyło się bez prucia i zmian koncepcji, ale w końcu jest i powiem Wam szczerze, że jestem pod wielkim podziwem tego, jakie możliwości daje ten ścieg, pewnie wiec nie użyłam go po raz ostatni:)





5 komentarzy:

  1. Bardzo udany debiut i od razu tak "na bogato", bransoletka cudnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszła Ci ta bransoletka. A cubic raw jest fantastyczny, lubię go w pracach biżuteryjnych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fantastycznie, kolorystyka podbiła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...