wtorek, 26 czerwca 2018

Niebiesko srebrna koronka - bransoletka

Muszę to szczerze przyznać, jestem beznadziejna, zarówno jeśli chodzi o wykorzystywanie zachomikowanych wzorów, jak i... w znajdowaniu ich, kiedy już je w końcu wykorzystam. Segregator wypchałam już po same brzegi, ale przynajmniej nie mam problemu, kiedy chcę wrócić do wzoru. Ta bransoletka powstała jako wariacja na temat pewnego wzoru na bardzo delikatną bransoletkę - o tym w innym poście- ale wzoru mimo szczerych chęci nie podam, bo nie wiem gdzie jest;p 





3 komentarze:

  1. Mnie też ciągle coś ginie i znajduje się, po czasie, w trakcie poszukiwania czegoś innego. Złośliwe te wzory i inne przydasie są.
    Bransoletka śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...