niedziela, 15 kwietnia 2018

triangle wave band - bransoletka

Podczas robienia tej bransoletki nie mogłam się pozbyć wrażenia, że już kiedyś coś podobnego robiłam, chociaż wzór sam w sobie wydawał się inny, od tego, co robiłam wcześniej i się nie pomyliłam. Podobne bransoletki pokazywałam TU i TU, a TEN wzór różni się tylko tym, że ma dodatkowe 3 koraliki toho pomiędzy górnymi kryształkami:) I jeśli mam być szczera, poprzednie bransoletki jakoś bardziej mi odpowiadają, jeśli chodzi o ich kształt, ale fakt - pomniejszyłam rozmiary wszystkich koralików które użyłam do tej bransoletki o jeden rozmiar, może gdybym zastosowała się do oryginalnych wielkości wyglądałoby to inaczej.



3 komentarze:

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...