sobota, 30 grudnia 2017

Świąteczne gwiazdki

U mnie nadal świątecznie, nie wyrobiłam się przed świętami, ale nic nie szkodzi, w czasie świąt nadrobiłam. Przy okazji pozbyłam się nieco z moich zapasów koralików :) Gwiazdki powstały na bazach  z Royal Stone ( przy okazji, jeszcze tylko przez kilkadziesiąt godzin możecie korzystać z kodu KORALIKOWA12, aby za zakupy zapłacić -12%)bez żadnego konkretnego wzoru. W tych akurat gwiazdkach połączyłam dwie wielkości stelaży:) Nie widać tego na zdjęciach, ale w światełkach na choince mienią się cudownie:) 

















Pewnie nie zajrzę już na bloga, więc życzę Wam udanej sylwestrowej zabawy i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku:) 

1 komentarz:

  1. Śliczne te gwiazdki, pięknie się prezentują :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za poświęconą mi chwilkę i pozostawiony komentarz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...